بازار طلا بهترین پشتوانه برای اقتصاد ما است که امنیت را همراه دارد. ملا

  سلام علیکم اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَن صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَ عَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَ في كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَ حافِظاً وَ قائِداً وَ ناصِراً وَ دَليلاً وَ عَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَ تُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً   به وب سایت بازار طلا bazar-tala.ir خوش آمدید! اوقات راحتی را برای شما در پناه امام عصر تمنّا داریم.

بازار طلا بهترین پشتوانه برای اقتصاد ما است که امنیت را همراه دارد. ملا
وب سایت در راستای تقویت بازار طلا فعالیت می نماید و هدف اصلی گرایش دادن امور مالی به سمت بخش خصوصی در راستای فرار از ربا و حفظ اموال مسلمین می باشد. ارائه عناوین رساله های علمی پیرامون بازار طلا در راستای تقویت بازار طلا جهت اخذ پیشنهاد تآلیف و انتشار یکی از مقاصد مهم این وب سایت است.
ایضا به جهت تقویت بنیه فنی و جهانی این وب سایت و گریزی به معنویت که لازمه این وب سایت است، تعداد بیش از پنجاه دامنه و وب سایت که از وجوه بریه و یا امانت بعضی از اعاظم است. و به نام این جانب است در این وب سایت معرفی و اسناد واقعی آن منتشر خواهد شد.
ضمنا وب سایت به عنوان یک رسانه برخط اختصاصی در تاریخ 1395/07/26 07:18:52 کد رهگیری 50057421 وارد ساماندهی شده و تابع وب سایت ملا mulla.ir است. با تشکر ملا
برای نمایش مطلب باید رمز عبور را وارد کنید